Poetsen en een super ‘blind date’ met Lady Evelyn

Donderdag 15 juni,

Net als de vorige keer had ik voor vandaag weer een poetsdag bij Domination Palace met deze keer een enkele sessie van een uur als blind date. Een week eerder had ik overigens mijn eerste volledige poetsdag gedaan onder leiding van Meesteres Jessica, dus zonder een spelmoment.  

 

Nu kan ik me voorstellen dat niet iedereen geïnteresseerd is in een uitgebreide verhandeling van de werkzaamheden als poetsslaaf dus hou ik dat zo beperkt mogelijk. Mocht je er toch interesse in hebben dan valt er binnenkort een apart verslag van te lezen. Van het D.P. team heb ik n.l. begrepen dat er gasten zijn die wel willen komen poetsen maar daarvan mogelijk een ander beeld voor ogen hebben dan de realiteit en daarom besloten er een blogpost aan te wijden.

 

Omdat ik onderweg wat vertraging had belde ik pas om vijf over twaalf aan, de vorige week was ik er namelijk om kwart over twaalf en werd ik er toen door Meesteres Jessica terecht op gewezen dat van de poetsslaaf verwacht wordt dat deze ook op tijd aanwezig is.

 

Meesteres Jessica deed open, wat onverwacht was aangezien ze voor vandaag niet op het rooster stond, het bleek dat ze moest invallen. Eigenlijk zou ik voor een blind date niet op het rooster moeten kijken wie er die dag aanwezig zijn, maar ja, de nieuwsgierigheid had weer gewonnen.

 

Na een praatje in de bar onder genot van een glas cola kon ik me in de travestiekamer, die als vaste plek voor de poetsslaaf dient, omkleden en kreeg ik van Meesteres Jessica de eerste opdrachten.

 

Dat betrof het wegwerken van een teil vol met wasgoed, handdoeken opvouwen, bondagetouwen ontwarren plus opschieten en travestiekleding vouwen. Daar was ik zeker een uurtje zoet mee, vooral in de touwen ging een hoop tijd zitten. 


 

Verder moest ik het kunstgras op het dakterras controleren op ongerechtigheden. Er lagen blijkbaar wat houtsplinters die voor ongewenste pijnprikkels konden zorgen, niet zozeer een probleem voor de subs en slaafjes als wel voor de Meesteressen en Ladies. 

 

Tussen de bedrijven door had ik ook even kort kennis gemaakt met Lady Evelyn en begreep daaruit dat zij later vandaag mijn ‘date’ zou zijn. Lady Evelyn is een hele leuke, vlotte en sportieve dame die, zowel op haar verschillende profielen bij D.P, FetLife en Twitter maar ook op haar website o.a aangeeft een echte sadist te zijn, dat was vast een veel belovend vooruitzicht.  

 

Na een pauze op de travestiekamer het nodige genuttigd aan meegebrachte etenswaren, jezelf op tijd voorzien van de nodige brandstof is iets waar je goed op moet letten, want zo’n poetsdag vreet energie en daarvan had ik vast en zeker nog een voorraad van nodig voor de komende sessie. 

 

Maar goed ook, want nadat ik eerst in opdracht van Lady Annabel de kleine douche op de eerste verdieping had schoongemaakt, er lag n.l. kaarsvet op de vloer die voor verstopping kon zorgen, kreeg ik kort daarna van Lady Evelyn de opdracht om ook de grote douche schoon te maken en als ik daarmee klaar was kon ik haar waarschuwen middels het belletje in dezelfde ruimte. 

 

De hoeveelheid werk daaraan viel gelukkig mee, wat waarschijnlijk ook kwam omdat ik een week eerder alle badkamers een uitgebreide schrobbeurt met chloor had moeten geven, zodat ik al na een tiental minuten op het belletje kon drukken.

Lady Evelyn liet niet lang op zich wachten, keurde de ruimte goed en zei dat ik haar moest volgen naar de bar om daar met haar het voorgesprek te houden.

 

In het kort heb ik haar mijn Femdomia fantasie uitgelegd. Die heb ik weer in het leven geroepen met een aanvulling die aansluit bij de gebeurtenissen aan het begin van het jaar. 

 

------

De Meesteres aan wie ik was toegewezen is geëmigreerd naar het vasteland en omdat het slaven niet is toegestaan het eiland te verlaten ben ik teruggestuurd naar het opleidingsinstituut om daar verder te worden getraind en afgericht door de Meesteressen en Ladies. Naast de diverse trainingen kunnen er ook huishoudelijke taken en andere werkzaamheden worden opgedragen.

------

Uiteraard hebben we ook mijn sublijstje doorgenomen en gaf ik aan dat Lady Evelyn vrij was v.w.b. de invulling m.u.v. een stukje spanking die ik graag als vast onderdeel bij een sessie wil.

Daarop kwam de vraag van haar of sporen daarbij oké waren en zo ja, of dat deze dan kort of langer zichtbaar mochten zijn. Ik denk dat de meeste lezers het antwoord wat ik gaf inmiddels wel weten en zo niet, Lady Evelyn was er blij mee ;-)

Ook vroeg Lady Evelyn of ze tijdens de sessie, niet herkenbare, foto’s mocht maken voor de diverse sites waarop ze zich profileert, geen enkel probleem want zelf vind ik het ook leuk om foto’s te laten maken, als aandenken, voor op Twitter en FetLife en om de blogs wat te verlevendigen.

Na de verplichte douche werd ik naar de rode kamer gebracht die als speelruimte zou dienen en moest ik geknield de zwart-rode boeien om mijn enkels en polsen bevestigen waarna Lady Evelyn me een lederen collar omdeed. Vervolgens kreeg ik de opdracht om op te staan en voor het andreaskruis plaats te nemen met gezicht naar de muur.

De boeien werden vastgezet waarbij er goed rekening mee werd gehouden dat mijn armen, gezien een eerdere ervaring, niet te veel onder spanning kwamen te staan. Ook kreeg ik een paar tepelklemmetjes op waarbij ik een tevreden gegrom liet horen. Eigenlijk voelde ik ze niet echt maar besloot wijselijk om er maar niets van te zeggen.

Als opwarming kreeg ik van Lady Evelyn een aantal klappen met de blote hand op mijn billen en moet zeggen dat ze daar best wel veel kracht in heeft, het duurde dan ook niet lang voordat mijn zitvlees lekker begon te gloeien.

Daarna was het de beurt voor een strap en een paddle en omdat ik nog niks had gezegd zei Lady Evelyn dat ze, zolang ze niks van me hoorde, gewoon harder zou slaan… Ik antwoorde dat ik vanzelf wel zou piepen als het zover zou zijn.

Niet veel later werd de aandacht van mijn billen verlegd naar mijn heupen waarop ik aangaf dat het daar een stuk pijnlijker aanvoelde. “Mooi zo!” zei Lady Evelyn en gaf me nog een paar extra harde klappen op dezelfde plek en kwam het eerste “Genade...” over mijn lippen.

Ik kreeg een paar andere tepelklemmetjes op die iets gevoeliger, maar nog steeds niet echt pijnlijk waren en hield wederom mijn mond, iets van honden die slapen of zo;-)  Daarna pakte Lady Evelyn een flogger waarmee ze afwisselend mijn rug aan de linker- en rechterzijde ter hoogte van mijn schouderbladen bewerkte en na een poosje zei dat ik daar zeker een paar mooie merktekens aan over zou houden om er vervolgens nog een aantal stevige slagen aan toe te voegen waarna de eerste traantjes kwamen en ik om genade vroeg.

Die kreeg ik van Lady Evelyn waarna ze vroeg of alles oké was, wat ik bevestigde, het voelde, hoewel pijnlijk ook gewoon hartstikke goed. Wel vroeg ik of mijn polsen iets omlaag konden wat ze daarna gelijk deed.

Na een paar foto’s van me te hebben gemaakt waren mijn billen weer aan de beurt waarvoor Lady Evelyn deze keer een crop gebruikte. Na een aantal slagen legde ze die weg om vervolgens mijn linker bil af te vegen met een in alcohol gedrenkt doekje, blijkbaar was de huid daar een beetje kapotgegaan waar ik weinig van had gemerkt. Het was niet dat ik de slagen niet voelde, dat echt wel, alleen minder pijnlijk dan b.v. op de heupen, benen of rug.

Omdat ik vandaag 5 minuten te laat was, iets waar ik overigens zelf bij het voorgesprek over was begonnen, moest ik daar nog voor gestraft worden zei ze, waarna Lady Evelyn ook vroeg ik al gestraft was voor de vorige keer toen ik 15 minuten te laat was, oeps... Ik had natuurlijk ja kunnen zeggen, maar wat zou me dan een volgende keer te wachten staan als het bedrog uitkwam, dacht ik bij mezelf, dus toch maar eerlijk geantwoord “Nee Lady” waarop ze lachend zei dat ze dat wel even recht ging trekken...

Ze pakte een nieuw slaginstrument en gaf me de opdracht om hardop mee te tellen.  Zo te voelen was het een cane, later, bij het opruimen, kwam ik erachter dat het een aluminium pijl was met een botte punt en een paar kapotte veren. Als pijl misschien niet meer functioneel maar nog prima te gebruiken als cane. Bij de 12e slag vroeg Lady Evelyn “Tot hoever gaan we denk je?” Dat liet zich niet zo moeilijk raden, 5 + 15, dus antwoorde ik “20 Lady!”, wat gelukkig ook het juiste antwoord was. We hadden eigenlijk best wel lol tijdens de sessie al was het lachen van mij eerder een klein beetje als een boer met kiespijn. De laatste slagen kwamen echt wel hard aan en de blauwe plekken die ik eraan overhield waren zeker nog 2,5 week zichtbaar.


Ik werd los gemaakt van het rek en moest op een valmat gaan staan die op de vloer lag waarna ik even de striemen op mijn billen betastte, ai…, die voelden behoorlijk gezwollen en gloeiend aan...

Ik kreeg de opdracht om mijn armen opzij te houden waarna Lady Evelyn een rood koord om mijn bovenlichaam en benen begon te knopen als een soort van harnas waarna ze mijn armen strak langs mijn lichaam met een roze koord daaraan vastbond.

Het koste best wel moeite om het evenwicht te bewaren en nog lastiger was de opdracht om daarna op de mat te gaan liggen, hoe?, dat moest ik zelf maar uitzoeken! Ik kon eigenlijk niks anders doen dan een soort van parachutistenlanding maken. Gelukkig is de mat zacht en lag ik binnen een paar tellen op mijn rug en vroeg me af wat de Lady nu met me van plan was.

Ik kreeg van Lady Evelyn een oogmasker voor en moest daarna mijn heupen van de grond oplichten waarnaast ze een aantal slagen folie er omheen wikkelde wat werd gevolgd door een stukje CBT. Ze pakte mijn ballen in een hand en begon langzaam met haar vingers de druk op te voeren totdat ik om genade smeekte en dat, met een sadistisch lachje, een paar keer herhaalde.  

Lady Evelyn ging even weg en ging, toen ze een paar tellen later terugkwam, over me heen zitten en voelde ik kort daarna wat prikken op mijn pik. In het begin nog een klein beetje stekend maar al gauw anders, het laat zich moeilijk beschrijven maar zeker niet pijnlijk. Een paar tellen daarna voelde ik ook dat er iets kouds tegen het kaarsvet, want dat was het, werd gedrukt.  Het afwisselen van kaarsvet en ijs is een vorm van sensation play en zeker niet vervelend te noemen.

Vervolgens ging Lady Evelyn boven mijn gezicht zitten met haar knieën naast mijn schouders en kreeg ik wederom een paar andere tepelklemmetjes op, deze waren door de tandjes een stuk gemener. Ik kreeg de opdracht dat als ik het niet meer volhield met mijn voeten moest gaan wiebelen waarna ze op mijn gezicht ging zitten en het heel moeilijk, zo niet onmogelijk, werd om adem te halen. Bij breathplay is het devies om vooral rustig te blijven alleen vroeg of laat wil je toch een keer ademhalen waardoor ik me uiteindelijk gewonnen gaf en met mijn voeten wiebelde waarna Lady Evelyn iets omhoog kwam en ik een paar teugen frisse lucht kon nemen. Echter niet voor lang want even later liet ze zich weer zakken. Die handeling werd zo een paar keer herhaald. Breathplay i.c.m. facesitting  dit is zeker geen vervelende spelvorm, oké, een enkele keer kwam mijn neus in de verdrukking wat ik eenvoudig kon verhelpen door even met mijn voeten te wiebelen. Mijn tepels werden bevrijd van de klemmetjes en daarna goed gemasseerd wat uiteraard gepaard ging met de nodige pijnkreten wat vervolgens op een gemeen lachje van de Meesteres kon rekenen.

Facesitting Breathplay

Lady Evelyn kwam van me af, verwijderde het oogmasker en kietelde me daarna onder mijn voeten. Dat had alleen niet het gewenste effect want daar kan ik best wel goed tegen, haha. Vervolgens pakte ze een vibrator en hield die tegen mijn ballen, een heel prettig gevoel maar een erectie bleef uit.

Ook toen Lady Evelyn haar topje uitdeed en haar prachtige borsten toonde had dat niet het gewenste effect bij mij, ik raak gewoon niet meer zo makkelijk opgewonden, zeker niet tijdens een sessie want dan ben ik in een hele andere stemming. Ik had het er met de Lady over en die vertelde zelf ook niet gauw opgewonden te worden bij een BDSM-sessie maar vindt ze het gewoon leuk, zoals ze ook op haar profielpagina aangeeft, om haar subs te pijnigen, wat dat betreft is ze zeker een echte sadist. Overigens had ik haar tijdens de sessie een paar keer Meesteres genoemd, wat ze op zich niet erg vond. Ze draagt de titel Lady vanwege de andere mogelijkheden die ze biedt en voor mij is ze ook wel een beetje een Meesteres.

Mijn tepels werden nog een keer goed door Lady Evelyn onderhanden genomen met haar vingers en nagels waarbij we elkaar recht In de ogen bleven aankijken. Natuurlijk probeerde ik het zo goed als mogelijk vol te houden maar moest uiteindelijk toch het onderspit delven waarbij op het laatst ook de traantjes weer kwamen en ik me even lekker heb laten gaan, wat dat betreft voelt het allemaal gewoon supergoed om te proberen mijn grenzen te verleggen

De sessie was hiermee tot een einde gekomen en kletsten we nog even wat na, onder andere over de vakantie van de Lady die een wandeltocht naar Rome gaat ondernemen. Daarna kon ik mezelf opfrissen en mijn latex weer aantrekken waarna ik een paar broodjes nuttigde op de travestiekamer.

Enige tijd later kwam Meesteres Jessica binnen om te kijken waar ik bleef en zag dat ik aan het eten was. Ik kon rustig eerst even de maaltijd nuttigen en pas daarna de rode kamer en kelder opruimen.

De rode Kamer betrof de spullen van mijn eigen sessie en de kelder… wel, Meesteres Nina had er een spel van meerdere uren gespeeld en daarbij spullen van verschillende kamers gebruikt, oftewel een klein slagveld, daar was ik best wel even zoet mee.

Als laatste de emmertjes op de verschillende kamers ververst, mezelf opgefrist, Lady Evelyn gedag gezegd en een hele fijne vakantie toegewenst. Daarna nog even nagepraat met Meesteres Jessica en met haar overlegd voor de komende poetsdagen en een volgende, speciale, sessie begin juli.

Het was weer een intensieve dag geweest met daarbij een super sessie met een geweldige Lady

subzero / slaaf 7414

Populaire posts van deze blog

De managementassistent van Meesteres Cleo

Dubbele blind date bij Dominaton Palace (met Mx. Jessica, Lady Annabel en Mrs. Nina)

Poetsslaaf bij Domination Palace, en blind dates met Mrs. Do en Mrs. Gia